Ga naar inhoud

WMM (Movie Maker) wil niet


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn camera verbonden aan mijn laptop via een iLink card. Zowel de camera als de card worden in apparaten beheer keurig weergegeven zonder problemen. Soms verschijnt mijn camera in Windows Explorer (Verkenner heet dat geloof ik) in het rijtje van HD's etcetera als een verbonden DV apparaat. Als ik dit apparaat activeer verschijnt soms een venster rechts en ik ben er een keer in geslaagd om de video van de camera te starten en weer te geven op mijn laptop scherm. In Win Movie Maker start ik "Capture Video film" Na een tijdje verschijnt een venster "Video settings en ik kies uit het dropdownmenu de AVI mogelijkheid. Volgende scherm duurt weer een tijd en er verschijnt dan uiteindelijk "Capture Method" Drukken op next: meestal gebeurt er niets meer, soms komt hij terug met "No tape....." Onnodig te zeggen dat die er wel degelijk inzit! Dus ik heb het idee dat het aan WMM ligt. Suggestie's?? MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...