Ga naar inhoud

FILMS OP MN MP4 ZETTEN!!!


Aanbevolen berichten

hallo, Ik heb sinds 2 weken een mp4 speler gekocht en nu kan ik er geen films op zetten er staat 1 fragment op maar meer ook niet. Hij is 2 gb dus hij moiet er wel opkunnen maar zodra ik hem er dan opzet dan krijg ik file.format error. Wat kan dit te betekenen hebben of wat kan ik er aan doen? Je kan me ook altijd even mailen op eriks92@live.nl alvast bedankt
Link naar reactie
MP4 is een container formaat waarin video en audio kan zitten. De video en audio kan op verschillende manieren gecomprimeerd zijn (om ruimte te besparen) Vormen zijn bv H264, divx,xvid,mpeg4 Je zult even moeten opzoeken welke compressie vormen je speler aan kaan, staat meestal wel in de manual. Gangbaar is een MP4 container met daarin H264 video en AAC audio, dit is te maken met 1 van de vele video converters die te vinden zijn op het web, google maar eens op "convert to mp4" Ook de resolutie van de video kan een beperking zijn, portable spelers kunnen vaak niet groter weergeven dan bv 320x240 of 640x480 , je video zal daar aan moeten voldoen. Ook dat is te vinden in je manual.
Link naar reactie
je zou totalvideoconveter kunnen gebruiken, die kan alles converteren. Maar wat je eerst moet doen is je tijpe mp4 speler eens op google intikken en dan kijken bij de technische specificatie's. Daar staat meestal wel wat voor een soort mp4 codec het is. Vervolgens geef je die in in totalvideoconverter, en klaar. (hou wel even rekening dat de resolutie van bv. totalvideoconverter is ingesteld op de resolutie van je mp4 speler.) succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...