Ga naar inhoud

Menu voor Avi en/of Vob bestand


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een aantal films voor de eerste keer gedownload, het zijn avi's en video_ts mappen, nu wil ik er zelf een menuutje voorzetten. Gewoon een menu met naam van de film en dat dan de film start. weet iemand hoe ik zoiets kan maken met welke software? misschien zelfs dat er keuzen gemaakt kan worden vanuit het menu voor welke ondertiteling men wenst?? of kan dat niet? en ik heb meteen nog een vraag, ik heb ook een film waarvan er een map gedownload is met allemaal rar files... wat moet ik daarmee? allemaal uitpakken ofzo? jullie zullen wel denken... :)
Link naar reactie
Een menu is gemakkelijk te maken voor een dvd-video (waar een VIDEO_TS map op staat), dit kan b.v. met 'TMPGEnc DVD Author' van www.pegasys-inc.com . Met de laatste versie van dit programma is ook het een en ander op dit gebied met .avi bestanden mogelijk (DivX), maar daar zal de afspeler ook geschikt voor moeten zijn (is nog lang niet zo normaal als dvd-video) Veelal worden grotere bestanden ge-rared in een aantal kleinere bestanden om verspreiding beter te laten verlopen, deze kun je dan met behulp van WinRAR weer tot een enkel bestand terugbrengen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...