Ga naar inhoud

Magix Videodeluxe 2006 Plus foutmelding na encoden


Aanbevolen berichten

Ik ben met m'n vader bezig geweest onze vakantie te monteren. DVD1 is gelukt. Deze neemt zo'n 2,5GB in op de DVD. Het tweede deel is een stuk groter en bestaal vrijwel de gehele DVD. Dit stuk is namelijk 4,4 GB. Hoe DVD1 is gelukt: Binnen Magix druk ik op de CD/DVD Editor, maak er een leuk menuutje bij met hoofdstukindeling en muziek. Ik kies voor de hoogste instellingen en druk op 'Brand'. Er wordt gevraagd of ik alles wil encoden, ik kies voor ja. Vanaf hier was het met DVD1 een kwestie van wachten en floep, DVDtje klaar om te kijken. Tussendoor heb ik nog een andere DVD gemaakt, van een meeting die ik onlangs had. Op exact dezelfde manier gedaan, niks aan de hand. Nu heb ik vanavond het laatste deel van de vakantie afgemaakt. Wilde weer op precies dezelfde wijze deze DVD branden maar nu krijg ik ineens een foutmelding: "Verzoek voor geheugentoewijzing mislukt" Dit nadat ik heb gekozen voor 'Alles encoden'. Als ik er niet voor kies te encoden brandt deze DVD uiteindelijk wel goed, maar klopt er niks van het menu. Onze PC is prima toereikend: Core2Duo E6600 Asus P5B 2GB 533 Mhz Dual Channel van Kingston Asus DVD brander Simpele GF6200 videokaart 2 losse schijven van elk 250GB Windows XP Pro UK Nieuwste BIOS, nieuwste drivers Magix up to date Wisselbestand op alle schijven op automatisch Heeft er hier iemand enig idee waar dit vandaan komt, wat het inhoudt en hoe ik het oplos? Ik kan me niet voorstellen dat een film van 1 uur en 20 minuten te lang is voor het programma om te verwerken.
Link naar reactie
4.4 gb is dus ook echt te lang voor een schijfje van 4.7 gb omdat deze ook ruimte nodig heeft voor het schrijven van het [b:c8e4ef0e9e]lead in[/b:c8e4ef0e9e] en [b:c8e4ef0e9e]lead out[/b:c8e4ef0e9e] proces. Het maximale wat ik erop kan persen is 4.36 gb. Je zou kunnen proberen de bestanden te 'shrinken' (verkleinen), ook daar zijn leuke programma's voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...