Ga naar inhoud

Manual Sony VCR


Aanbevolen berichten

Daar ik geen idee meer heb waar ik nog een kans zou maken, hier een laatste poging. Ik heb een Sony SLV-825 VCR staan, een kwaliteits montagerecorder begin jaren '90. Echter de handleiding is zoek. Ik heb het Internet al afgestruind naar deze of gelijkwaardige exemplaren (zelfde menustructuur), maar kom geen steek verder. Zijn er onder jullie betere zoekers dan ondergetekende??? (ik ben niet zo'n super Googler.....)
Link naar reactie
[quote:3f9699ae01="Jaap H"]Kijk nog eens op het apparaat zelf voor een eventueel uitgebreidere type-vermelding (exact type-nummer) en zoek nog eens.[/quote:3f9699ae01] Da's niet nodig: [u:3f9699ae01]SLV-825[/u:3f9699ae01] IS het type. Er zijn ...tig treffers over dat ding op 't web te vinden, alleen niet naar een user manual..... Ik kreeg van Sony de tip om op hun website www.sonydigital-link.com te kijken naar overeenkomstige apparaten, maar die zijn er ook niet (meer).....
Link naar reactie
Zou je wat hebben aan een manual van de SLV-725? Die heb ik gevonden voor je........ [edit] correctie: het is een service manual maar ik heb er ff in gekeken en staat ook de werking van het apparaat in uitgelegd als ik het zo zie. De eerste 60 paginas zijn uitleg, daarna de resterende 120 paginas zijn technische info.
Link naar reactie
Geen flauw idee.....! Ik kreeg bij Sony de opmerking dat ik (inderdaad) apparaten moest zoeken in de SLV-x(x)25 range en daarbij op de afbeelding van 't machien moest letten. Als dat redelijk overeen zou komen, dan had ik iets redelijk bruikbaars in handen. Ongeveer dezelfde toetsen, remote control, menustructuur, etc. Heb je een plaatje van dat ding? Heeft-ie ook: een grote frontklep met een klein frontklepje eronder? (Ik neem hierbij aan dat 't ook een montagerecorder betreft.....?) En mocht "jouw manual" bruikbaar zijn: hoe kom ik eraan en wat kost 't?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...