Ga naar inhoud

Cyberlink PowerDirector express werkt niet meer


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds ik IE7 heb geinstalleerd werkt mijn videobewerkingsprogramma Power director niet meer. Het start niet op en krijg ook geen foutmelding. JVC (het werd geleverd bij een JVC everio camera) kent het probleem en gaf aan IE7 te verwijderen. Heb ik gedaan maar helaas het start nog steeds niet op. Ook niet na verwijdeen en opnieuw installeren van PD (registersleutels verwijderd etc). JVC doet niets en op de pagina van cyberlink kan ik ook niets vinden. Op dit forum zijn uiteraard wel terzake kundige mensen die mij kunnen helpen! Eric van Veen
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo Jan en evt. anderen Ik heb uiteraard alle sleutels verwijderd maar ook toen bleef het programma weigeren. Heb veel gemaild met Cyberlink en zij hebben een aantal mogelijke oplossingen gegeven echter allen zonder resultaat. Maar inmiddels werkt het weer! Het bleek aan DEP te liggen (data execution protection). Het rare is dat wanneer je dit programma niet laat testen je het alleen maar kunt starten via taakbeheer (ctrl-alt-del) en nieuwe taak kiezen! Je kunt het dus niet starten via een snelkoppeling of rechtstreeks via verkenner oid. Maar het werkt! Groet, Eric
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hallo, Ik heb ook een probleem met dit programma, ik werk met Windows Vista en als ik het programma Power Director Express opstart moet ik het telkend registreren, na mijn naam en emailadres te hebben ingevuld krijg ik de melding bedankt voor de registratie maar u bent niet verbonden met het Internet terwijl ik op de kabel zit en constant internet heb. Wie kan me helpen wat ik hier aan moet doen?
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Hallo, Ik heb sinds gister een heel vervelend probleem ontdekt in Power Director. Ik had mijn hele film in elkaar gezet en was klaar om hem te produceren voor de laatste keer keek ik de film nog een keer om te checken of alles klopte. Tot mijn grote schrik loopt het geluid van alle filmpjes voor op de beelden. Dus als je iemand hoort praten gaan de lippen pas 2 sec. later bewegen. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Ik hoop dat het terug te draaien is maar ik vrees het ergste. Help? :( groetjes, Nienke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...