Ga naar inhoud

film in MP4 formaat


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja, wat betreft die Windows default driver.....: die kent toch geen EAX met de hele "effecten"familie e.d.? Maar even serieus, de software van Creative vind ik persoonlijk (na 25 jaar gebruik) niet echt slecht. Wat mij verbaast, dat is het feit dat er geen synchroniteit bestaat tussen de "Windows regelaars" en die van Creative. Een wijzigen van een Creative volumeregelaar zou eveneens tot een wijziging van de Windows volumeregelaar moeten leiden. Helaas heb ik dit nog nooit mogen constateren. In Win3x niet, onder ME niet en nu onder XP evenmin. Ik vraag me overigens af of er geluidssoftware van derden bestaat die dit [u:fb4d727447]wel[/u:fb4d727447] zou doen......... En "dus" hou ik maar "angstvallig" vast aan het gebruik van 1 set regelaars, in dit geval die van Creative, omdat ik geen idee heb wat voor vreemde effecten je krijgt als je een volumeregalaar van Creative op "vol" zet en de Windows regelaar op "0". Of de balans via Creative op "L" zet en die van Windows op "R"........
Link naar reactie
Ik speel evenmin games. FS2004 plaats ik niet onder "games", da's vloeken in de kerk.... :wink: Toch stel ik belang in een goede geluidskaart met dito software. ALS ik al eens muziek draai op m'n PC'tje moet 't ook klinken. Ik heb een (oude) HIFI versterker aan de uitgang geknoopt met een paar (oude) Bose boxjes..... (En m'n vliegtuiggeluiden moeten ook realistisch klinken). Maar, los van dat hele verhaal........: het blijft een gotspe dat de heren programmeurs in de loop der tijd nog steeds geen kans hebben gezien om alles wat er aan softwareregelaartjes op een systeem bestaat te synchroniseren....... :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...