Ga naar inhoud

internet filmpjes op de computer zetten


anoniem

Aanbevolen berichten

hey, ik heb een vraagje. ik ben bezig met een filmpje monteren met windows movie maker. maar ik wil ook graag filmpjes die op internet staan op me computer hebben. maar sommigen worden afgespeeld met youtube of met video google en dan kan ik ze niet opslaan op de computer. hoe moet ik dat wel doen? ps: kan ik ook iets anders gebruiken i.p.v. windows movie maker omdat de kwaliteit niet altijd even goed is? iets wat ik kan downloaden van internet gratis. :roll:
Link naar reactie
Wat je kunt doen is op internetpagina de rechter muisknop in drukken en kiezen voor bron weergeven. Als je dan in de menubalk op bewerken -> zoeken klikt en je typt als zoek woord .wmv of .mov of een andere extensie. Als je geluk hebt staat de bestandsnaam er en hoef je de link alleen maar te kopieren en in je browser / downloadprog te plakken. Maar houdt er wel rekening mee dat deze film(pje)s auteursrechtelijk beschermd (kunnen) zijn. Heb je al gezocht op het forum? Als je even zoekt is vast wel een topic waar info in staat over een goed en gratis programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...