Ga naar inhoud

Video bewerkings kaart


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Na een totale crash van mijn computer, en een nieuwe install werkt hij terug als een zonnetje....behalve: mijn video-bewerkings kaart. De Install CD blijkt nergens meer te vinden. Kan mij iemand helpen met de install file of Cd van : Pinnacle Excalibur 3.0, PCI kaart mét Firewire. Nieuw kopen is gemakkelijk, maar deze deed het prima, dus... Bedankt bij voorbaad.....
Link naar reactie
http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=154163&highlight=excalibur dat betekent dat je studio software nodig hebt, en die is niet gratis aangezien die ook los wordt verkocht. ik denk dat je de meeste kans maakt door contact op te nemen met pinnacle en de situatie uit te leggen. Nog lastiger wordt het als je je licentie kwijt bent, meestal een serienummer op het cd doosje of hoesje, in dat geval helpt alleen een nieuwe cd je niet veel verder aangezien je het licentie nummer nodig hebt om de installatie te bekrachtigen. wellicht dat het overleggen van je aankoop nota je uit deze situatie kan redden.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...