Ga naar inhoud

Achtergrond veranderen


Aanbevolen berichten

[quote:57912b82a5="jortje538"]Stel ik wil iemand die aan het dansen is in een club (dus allemaal anders dansende mensen op de achtergrond opnemen en daarna haar op een witte achtergrond zetten. Hoe doe ik dat?[/quote:57912b82a5] Dat wordt wel behoorlijk moeilijk, ik denk niet dat dat te bereiken is met normale videobewerkingspaketten. Je kunt wel degene die aan het dansen is opnemen voor een blauw of groen scherm, en dan met behulp van Pinnacle Studio Plus of Adobe Premiere het blauw of groen laten vervangen door de opname met de dansende mensen.
Link naar reactie
[quote:bb341d384a="steven_lek"][quote:bb341d384a="jortje538"]Stel ik wil iemand die aan het dansen is in een club (dus allemaal anders dansende mensen op de achtergrond opnemen en daarna haar op een witte achtergrond zetten. Hoe doe ik dat?[/quote:bb341d384a] Dat wordt wel behoorlijk moeilijk, ik denk niet dat dat te bereiken is met normale videobewerkingspaketten. Je kunt wel degene die aan het dansen is opnemen voor een blauw of groen scherm, en dan met behulp van Pinnacle Studio Plus of Adobe Premiere het blauw of groen laten vervangen door de opname met de dansende mensen.[/quote:bb341d384a]Ok dat is ook handig. En hoe krijg ik het met premier dan een andere achtergrond. Kan het ook dat ik iemand laat dansen voor een blauw scherm en vervolgens een bewegende achtergrond erachter zet? (Ik weet nu of je ONM kijkt maar zoals in de leader van ONM)
Link naar reactie
[quote:09d8cdb770="jortje538"]Kan het ook dat ik iemand laat dansen voor een blauw scherm en vervolgens een bewegende achtergrond erachter zet? (Ik weet nu of je ONM kijkt maar zoals in de leader van ONM)[/quote:09d8cdb770] Ik heb helaas nietzoveel ervaring met Premiere Pro ( en elements), misschien dat iemand anders er wat van weet. Je kunt inderdaad bewergende (maar ook foto's) beelden gebruiken als achtergrond.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...