Ga naar inhoud

Pinnacle studio 8.6, scenes zoeken in video bestand


Aanbevolen berichten

[quote:d8ea9c53bd="computer_nerdo"]Ik wil een video-bestand importeren, maar hij kan geen scenes vinden binnen het video-bestand. En bij het importeren blijft hij dus stil staan op zoek naar scenes. Nou vroeg ik me af of het ook mogelijk is om handmatig scenes te selecteren?[/quote:d8ea9c53bd] Ik weet niet op welke manier je handmatig bedoelt, maar je kunt iets dergelijks doen door met de rechtermuisknop op het videobestand te klikken en dan op een van de volgende opties te klikken: *Verdelen (zeggen dat er elke paar seconde een nieuwe scene aangemaakt moet worden) *Scene herkennen op video inhoud (pinnacle ziet met behulp van het beeld of er een nieuwe scene moet aangemaakt worden, iets minder nauwkeurig dan scene herkenning mbv tijdcode). Gr Steven
Link naar reactie
Wat steven_lek schreef werkt waarschijnlijk ook wel. Dat heb ik nog nooit gedaan. Ik heb een andere methode gebruikt. Bij Installatie > Videobron kun je instellen hoe je sceneherkenning wil doen. Het makkelijkste is inderdaad via automatisch op video-inhoud. Selecteer dus die optie. Vervolgens moet je je videobestand opnieuw inlezen. Dat kan vanaf je camera, maar dat kost veel tijd. Een andere method is om in je map met de video bestanden (AVI) de het .scn bestand te verwijderen. Als je vervolgens Pinnacle weer opstart, dan zou deze automatisch de scenes moeten herkennen. (trouwens, ik heb als meest recente versie 8.12.7.0)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...