Ga naar inhoud

Windows Movie Maker 2


Aanbevolen berichten

[color=darkred:b7e96bce23]Wie kan mij uitleggen wat de nadelen van Windows Movie Maker 2 zijn? Wat ik belangrijk vind is dat ik wil weten of er sprake is van kwaliteitsverlies als ik mijn film met dit programma bewerk en wegschrijf. Volgens mij moet ik mijn film dan wegschrijven op mijn HD met de instelling DV-AVI (PAL), dit lijkt mij kwalitatief gezien de beste instelling, of zit ik ernaast? Daarna kan ik mijn film m.b.v. b.v. Nero op DVD branden en evt. een DVD menu maken. Zitten er verder nog nadelen aan? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Groetjes Punnek.[/color:b7e96bce23]
Link naar reactie
Nadelen van Windows Movie Maker zijn dat -kan geen mpeg bestanden openen -kan geen mpeg bestanden wegschrijven -kan geen dvd's branden -heeft geen tweede videospoor (pinnacle ook niet trouwens) Echter als je wat zoekt op google vind je wel wat (gratis) programma's die in combinatie met windows movie maker hetzelfde kunnen als een ander pakket, kost alleen wat meer werk. Dat was het wel zo'n beetje. De optie DV-Avi is volgens mij inderdaad de optie met de hoogste kwaliteit. GR Steven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...