Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 10 Plus / Film is groenbeeld


Aanbevolen berichten

Hi all, Ik heb pas een fragment van TV gecaptured met mijn Pinnacle PCTV kaart. Hij heeft hier een .AVI bestand van gemaakt. Wanneer ik deze open met Windows Media Player 10 ziet het er prima uit en loopt het geluid helemaal goed. Nu ga ik met Pinnacle Studio 10 Plus deze film importeren om zo te bewerken en als DVD te maken. Helaas mag het niet eens zover komen, bij het importeren zie ik alleen maar groene vakjes. Als ik op play klik doet hij het wel. Of ja, groen beeld maar wel geluid. Weet iemand hoe het kan dat het beeld in Pinnacle Studio 10 Plus groen is? Normaal nooit problemen! Gegevens PC: Windows XP Pro volledig up-to-date. Nog geen codec geinstalleerd maar met de nieuwste DivX codec zelfde probleem. Intel Penitum 4 2,6 GHz en 512MB intern. Alvast bedankt voor jullie moeite.
Link naar reactie
[quote:5353173f14="jgbteg"]Studio 10 kan zowel met pal als met ntsc uit de voeten dus dat zal het probleem niet zijn. Ik denk eerder een codec van een ander programma die de studio 10 codec in de weg zit[/quote:5353173f14] Ik bedoelde eigen, dat wanneer de camera PAL is en de instellingen van Pinnacle op NTSC, dan krijg je groen beeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...