Ga naar inhoud

Videobewerking met notebook


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik bewerk al tijden video op mijn notebook. Ik vind alleen dat het bewerken nog al langzaam gaat, de weergave is schokkerig, en het programma (Pinnacle Studio 9.4) loopt vaak vast. De systeemeigenschappen van mijn notebook (Acer Aspire 1522WLMi) zijn: -AMD Athlon 64 3000+ -NVIDIA GeForce FX Go 5700, 64 MB -512 MB DDR RAM Is dit eigenlijk wel goed genoeg voor videobewerking? En moet ik misschien geheugen uitbreiden? Kun je dat eigenlijk wel zelf doen? En gaat de garantie dan niet over? Gr Steven
Link naar reactie
Moet naar mijn idee genoeg zijn de specificaties die je in je notebookhebt. Maar heb je genoeg vrije ruimte? bewerk je de video op dezelfde partitie als waarop windows staat? Is de schijf gedefragmenteerd? Heb je niet teveel programma's tegelijk draaien? En bewerken van video neemt altijd nogal tijd in beslag? En dat schokken e.d. kan dat niet te maken hebben met te hoge instellingen qua kwaliteit e.d.? Volgens mij heeft pinnacle nog updates voor studio 9? Kortom nog genoeg om mee verder te gaan. Succes ermee, kijk anders een op het video forum, www.pimfoppen.nl Staat genoeg informatie e.d. Succes Hope[/i]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...