Ga naar inhoud

Kan niet meer de AVI file lesen.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een heel raar probleem. Ik heb een aantal AVI files van een serie op mijn hardeschijf. Ik heb het heel lang niet meer naar gekeken en was het ook vergeten. Nu ik het weer wil gaan kijken, lukt het niet meer geen een van de afspeel programma kan het afspelen. Ieders keer zegt die afspeel programma dat hij geen decoder daarvoor heeft. Het rare is ik had een klein programma gedownload waarmee ik kon zien welke decoder ik nodig had om deze file tebekijken. Maar hij kon het ook niet zeggen. Deze files hebben gewerkt, maar wel een tijdje geleden. Kan iemand mij hiermee helpen. of raad geven. Het zijn files van DBZ episodes.
Link naar reactie
Ik heb al met Gspot geprobeerd maar hij zegt dat het een invalid avi file is, ik heb ook met vlc player geprobeerd gaat ook niet. Ik heb met verkenner gekeken naar de bestand info, normaal laat ieder avi file the grote geluid en alles zien maar bij deze zegt hij dat er geen bestand info is. Ik weet het niet meer. Iemand heeft eens gezegt dat de bestand header kapot kan zijn. Als dat zo is weet iemand dan hoe ik die weer dan fixen? alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...