Ga naar inhoud

divx bestanden naar dvd zetten.


Aanbevolen berichten

Ik heb met pinnacle studio 10 de videobanden omgezet naar avi.uncompressed(DV) en de avi bestanden met divx converter naar divx omgezet. Nu wil ik dus bijvoorbeeld 2 of 3 divx bestanden op dvd hebben (video_ts). dus 2 of 3 videobanden op dvd. aangezien de divx bestanden. niet heel groot zijn passen paar divxen toch op 1 dvd? hoe kan ik met 2 of 3 divx bestanden 1 dvd geheel maken zodat het afspeelbaar is op standalone spelers. en met welke programma ? alvast bedankt :wink:
Link naar reactie
Om het geheel af te laten spelen op een stand-alone DVD-speler, zul je het geheel weer om moeten zetten naar MPEG. Ik raad je aan om de uncompressed avi (DV) daarvoor te gebruiken; aangezien je dan het minste kwaliteitsverlies hebt. Een MPEGII trial voor 30 dagen biedt TMPGEnc; een van de betere codeer programma's. Hoeveel films je op de DVD kwijt kunt ligt aan de bitrate die je gebruikt voor je MPEG, hoe lang de video is, en wat voor DVD je gebruikt (dual/single).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...