Ga naar inhoud

VCD > DVD?????


Aanbevolen berichten

hallo, weet iemand hoe ik van een vcd filmpje een dvd filmpje kan maken. Ik heb namelijk een film(vcd) op 2 losse cd schijfjes. deze wil ik graag op een dvd'tje zetten omdat die ruimte genoeg heeft. er zijn bijzonder veel programma's om een dvd naar een vcd te converteren. maar andersom dus van vcd naar dvd heb ik tot nog toe niet kunnen vinden. of is het helemaal niet mogelijk. kan iemand mij helpen. alvast bedankt
Link naar reactie
dat heb ik geprobeerd maar iedere keer dat hij dat stukje filmpje (AVSEQ01.DAT) wil copieren en ergens op de harde schijf wil zetten blijft het bij 100% hangen in nero. toen heb ik het zelf nog eens handmatig gedaan, gewoon via windows op copy gedrukt. dat gaat goed, je ziet het balkje lopen en helemaal op het eind geeft het pas de melding "[b:e56e5906fd]kan AVSEQ01.DAT niet kopieren. de parameter is onjuist."[/b:e56e5906fd] en wordt het geheel afgeblazen. en hierdoor kom ik geen stap verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...