Ga naar inhoud

ondertitels


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een film gedownload,divx, en ondertitels gedownload. Ik heb vocsub gebruikt voor het sychdinges. Maar als ik all2 op een dvd brand zie ik wel de film maar geen ondertitels. Is er een programma die ik kan gebruiken waarbij ik de ondertitels wel kan zien. Dus divx en srt op een dvd en dat op de tv kijken. Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel. Bye bye
Link naar reactie
Kan ook een hardware kwestie zijn. Er zijn maar heel weinig standalone dvd spelers, die losse ondertitels kunnen weergeven. Divx en zo lukt meestal nog wel, maar ondertitels is een ramp. Alleen KISS spelers zijn hier vrij goed in. De enig andere methode is de subtitles toe te voegen aan het videobestand zelf. Maar daar zal een ander je mee moeten helpen. :)
Link naar reactie
[quote:9275a0abc5="gerben"]Alleen KISS spelers zijn hier vrij goed in.[/quote:9275a0abc5]De KISS kan lange bestandsnamen aan, andere spelers zitten met een beperking van 19 karakters. Als je de naam van het .avi en het .srt nu een stukkie korter maakt (wel natuurlijk dezelfde bestandsnaam aanhouden voor de bestandsextensie .avi en .srt)? Welke DVD-speler gebruik je eigenlijk? Speelt de film op de PC met VobSub wel netjes af met ondertitels? Een tijdje terug heb ik ook een Cyberhome CH-DVD 401 gekocht voor de slaapkamer (was toen 39+3 euro bij de Mediamarkt). Tot mijn verbazing speelt dat ding ook gewoon de .srt ondertitels erbij af, ongeacht de lengte van de bestandsnaam!
Link naar reactie
[quote:dafc95cfc9="gerben"]De enig andere methode is de subtitles toe te voegen aan het videobestand zelf. Maar daar zal een ander je mee moeten helpen. :)[/quote:dafc95cfc9] Dat lijkt me inderdaad de beste methode. Hier zijn verschillende goede [url=http://www.videohelp.com/guides.php?tools=&madeby=&formatconversionselect=DivX+to+DVD&howtoselect=%3B&orderby=Date&listall=1&hits=25&archive=0&listallusers=&search=Search+or+List+Guides]guides[/url] voor, afhankelijk van welk programma je wilt gebruiken:
Link naar reactie
[quote:4619dc25b2="Dexplo"]Heb een cyberhome ch-dvd 462.[/quote:4619dc25b2]Welke firmware versie zit er nu op? http://www.cyberhome-europe.de/support/firmall.htm [i:4619dc25b2]New Version - 1.3 MB Version 25 462Z_FMW 24.11.2004 V:025 - Video DVD Menu: Auswahl von Audio Spuren (Sprach- und Tonauswahl) - Optimierung der Servo-Programmierung. Dies bewirkt auch eine Verbesserung der Fehlerkorrektur V:016 - fehlerhafte Initialisierung mancher DVDs bezueglich der Sprachauswahl - OSD: orthographische Korrekturen - OSD: Verschieben des Menü-Eintrags: Ansicht V:014 - standby: jetzt ist das VFD dunkel - standby: jetzt wechselt der Fernseher in den TV-Modus [b:4619dc25b2]- vollständiger Support externer DivX Untertitel[/b:4619dc25b2] V:00B - aus- und einschalten: Verlust des RGB Signals Anleitung in Datei enthalten[/i:4619dc25b2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...