Ga naar inhoud

Hoe krijg ik de beste kwaliteit Cam naar DVD


Aanbevolen berichten

Ben wat aan het stoeien met de video van mijn huwlijksreis, ik gebruik daarvoor Premiere pro 1.5. Maar ik ben niet tevreden met het eindresultaat. In premiere kies voor een vbr 2 pass High quality, en ik blijf van die fijne horizontale lijntjes houden als de camera beweegt, en het blijft blokkerig in sommige scenes. Kan iemand mij een beetje op weg helpen hoe ik een zo goed mogelijke kwaliteit kan krijgen? BVD Ketel
Link naar reactie
Die 'fijne horizontale lijntjes' zijn een resultaat van de typische opbouw van het televisiebeeld; ze zijn normaal gesproken op een pc monitor wel maar op een televisie niet te zien. Dus als je ze ziet op de pc monitor dan kun je het zo laten en is het resultaat geschikt voor vlekkeloze weergave op een televisie op dit punt. Zie je ze op een televisie, dan is er iets verkeerd ingesteld geweest in het video-editing programma. Blokkerige weergave is vaak het gevolg van het beschikbaar stellen van te weinig bits voor de video; probeer de encoder van Premiere, in de vbr 2 pass High Quality stand, toe te staan een grote bit-rate te gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...