Ga naar inhoud

compilatie dvd maken.............hoe?


Aanbevolen berichten

Ik heb met een Philips dvd recorder (stand alone in de huikamer) een aantal tv-progamma's opgenomen met de bedoeling enkele rubrieken eruit te halen. Dit is gelukt. Met DVD decryptor de dvd gedigitaliseerd en met DVD Shrink de bewuste fragmenten geselecteerd en als back-up opgeslagen. Alles nog steeds in DVD kwaliteit (vob bestand). Met Nero burning kan ik de diverse fragmenten op een dvd branden met een menu. Ik heb echter de indruk dat de kwaliteit achteruit gaat (svcd). Hoe kan ik de vob-bestanden achter elkaar branden in dvd kwaliteit. Nu heb ik 3 maal vob; vts_01.1. Eigenlijk zijn het 3 afzonderlijke films. Qwa grootte (250 mb) is het geen probleem. Indien het mogelijk is met een menu heeft dit mijn voorkeur echter het is geen noodzaak. Graag een reactie of een link waar de werkwijze is te vinden.
Link naar reactie
Ik zet regelmatig DIVX films op DVD met Nero Vision Express. Ik hoor vaker dat met dit programma de kwaliteit achteruit zou gaan. Zelf ben ik het hier niet echt mee eens. De kwaliteit op TV is meer dan ruim voldoende mits de DIVX van aardige kwaliteit is. Ik zou zeggen: probeer het eens met NVE op een DVD-RW'tje. (Met menu)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...