Ga naar inhoud

Nero Recode MP4 en PowerDVD 6


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Bij het comprimeren van DVD's naar een compacter formaat gebruik ik tegenwoordig Nero Recode, vooral vanwege de snelheid. Het bestand echter wat hiermee wordt gegeneerd kan zowel in MP9 als met Powerdvd worden afgespeeld maar bij MP9 krijg ik geen subtitels te zien en dit geldt ook voor PowerDVD, maar deze speelt ook geen geluid af. Wat doe ik verkeer of wat zou ik moeten installeren zodat ik wel (bij voorkeur met Powerdvd) met deze bestanden kan werken? Alvast bedankt voor jullie reactie. Groeten, HWW
Link naar reactie
Dit heeft alles te maken met Video-Codecs. Je hebt waarschijnlijk een te grote hoeveelheid codecs (via bijv. een codec-pack), of een enkele verkeerde codec op je pc geinstallerd. (kan ook zonder dat je het weet) Deze problemen kunnen inderdaad er voor zorgen dat je geen ondertitelingen kan afspelen (op sommige, of zelfs alle dvd programma's). Powerdvd, geen geluid? Dit komt door de configuratie van je PowerDVD. Kijk eens in je configuratie bij het tabblad Audio, en probeer daar eens wat te testen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...