Ga naar inhoud

Windows Movie Maker


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb sinds kort een probleem met Windows Movie Maker gebruik het al jaren en nu als je het opstart komt er een foutmelding "u was bezig met een bewerking en WMM moet afgesloten worden" ik heb in het logboek gekeken en die geeft dit als log aan: [b:38abdffc23][color=red:38abdffc23]Type gebeurtenis: Fout Bron van gebeurtenis: Application Error Categorie van gebeurtenis: Geen Gebeurtenis-ID: 1000 Datum: 10-1-2005 Tijd: 18:23:05 Gebruiker: n.v.t. Computer: Eigen Beschrijving: Vastgelopen toepassing: moviemk.exe, versie: 2.1.4026.0, vastgelopen module: qedit.dll, versie: 6.5.1.900, vastgelopen op: 0x00018c80. Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. [/b:38abdffc23][/color:38abdffc23] die link zegt dan vervolgens dan "Helaas Er is momenteel geen extra informatie beschikbaar over dit probleem" wie weet wat ik moet doen? zou het graag weer draaiend willen heben! groet martin de pooter
Link naar reactie
[quote:967702ac8a="amira"]misschien opnieuw installeren? ga naar start uitvoeren en type in: %systemroot%\inf zoek naar moviemk.inf klik rechts op moviemk.inf en kies voor install suc6[/quote:967702ac8a] Hey bedankt voor deze tip ! maar hij werkt niet. op den duur vraag die of hij "wmm2ae.dll" mag overschrijven, zeg ik "ja" dan zegt hij dat hij niet kan overschrijven klik je op "nee" dan stopt die.... het stomme van Microsoft is dan weer dat je de map "movie maker" in de program files map niet kan wissen, want hij zet ze automatische terug. is er nog een oplossing ? groet martin
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...