Ga naar inhoud

pinnacle 9 plus vs adobe premiere


Aanbevolen berichten

Crasht (bijna) nooit, doet en kan zo'n beetje alles wat je maar kan verzinnen, zeer goede integratie met de andere producten van adobe w.o. Photoshop en After effects. Er worden (korte) bioscoop en tv films met premiere gemaakt en dat zegt denk ik genoeg... De vergelijking is evengoed niet echt eerlijk en/of reeel; Premiere heeft ook een iets hoger prijskaartje en een iets andere doelgroep. Liquid edition/pro komt meer in de richting van de doelgroep voor premiere. Een gelijkwaardig alternatief voor studio is bv Premiere Elements, ik ken de software verder niet maar weet uit tests dat het een goed, en vanuit stabiliteitsoogpunt een beter, alternatief is voor studio.
Link naar reactie
Ik ben pas begonnen met Adobe Premiere Elements en mag wel zeggen dat ik erg tevreden ben. Ben nog vrij nieuw op dit gebied maar via Elements zijn de dingen vrij makkelijk te leren, how to's en goede handleiding. Er is volgens mij alleen nog geen Nederlandse versie uit. Het pakket is ook niet al te duur, zo rond de 100 EURO. Ik heb bewust voor Adobe gekozen omdat het een erg goede naam heeft zeker wat betreft stabiliteit zoals eerder genoemd. Voor Pinnacle heb ik niet gekozen omdat ik daar vrij veel slechte verhalen over gehoord heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...