Ga naar inhoud

capteren met windows xp


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds ik overgeschakeld ben naar windows xp functioneert AVI_IO niet meer. (WDM drivers) Ik heb de recentste WDM drivers van Hauppauge geïnstalleerd en WINTV2000 werkt, maar ik hou niet zo van dat programma. Daarom heb ik enkele andere geprobeerd met volgend resultaat: - IUVCR 4.9.2.354: lijkt een goed programma te zijn, installeert vlot, vindt de zenders snel, maar bij het vragen van een preview venster laat het soms mijn PC rebooten !!! Waarom ??? - VIRTUALVCR 2.6.9: installeert ook vlot, maar bij het scannen van de zenders zie ik ze wel verschijnen in de lijst, maar ik zie ze niet... en kan dus niet capteren. Waarom ??? - WINDVD RECORDER 5 PLATINUM: lijkt op het eerste zicht een zeer interessant programma, maar bij het zoeken naar zenders komt een fout en het programma sluit af. Waarom ??? ("de utzondering unknown softare exception (0xc0000094) is opgetreden in de toepassing op locatie0x0f1e270e...) Bestaat er dan werkelijk geen enkel goed en stabiel programma zoals AVI_IO om te capteren in windows xp ? Ik heb een Hauppauge WINTV PCI P4-2.6 512MB Maxtor120GB PS : heeft er iemand ervaring met K!TV (kastortv.com)
Link naar reactie
Ik ken alle door jouw genoemde proggies als zijnde behoorlijk stabiele software icm een hauppauge wintv kaart. Er lijkt me toch wel wat mis te zijn met je configuratie. Opties: de kaart in een ander slot proberen. VFW drivers proberen,iig te vinden op de .com site DirectX updaten Andere videokaart drivers, bij voorkeur WHQL-drivers
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...