Ga naar inhoud

soms geluid


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn schoonvader heeft een stukje film van tv opgenomen op zijn dvd-videorecorder met de bedoeling om het op zn pc te bewerken. hij kan de gemaakte dvd in zijn pc zien in de Mediaspeler maar zonder geluid... Hier bij mij, speelt hij wel met geluid in de mediaspeler en ik kan maar niet vinden waarom het daar niet speelt. Het is zowiezo een maffe pc want nadat ik met DVD2AVI van zijn dvd een avifile heb gemaakt om het te kunnen bewerken in Studio, ziet zijn pc het bestand niet op mijn gebrande cd staan :cry:
Link naar reactie
[quote:97256892e3="j.simmer"]Bedankt...........Klinkt lullig maar waar en welke codec's moet ik halen dan?[/quote:97256892e3] Welke codec je nodig hebt is afhankelijk van wat gebruikt is om het geluid te encoderen, waar GSpot of AviCodec je meer over kan vertellen. Als het gaat om AC3 geluid (Dolby Digital) dan kun je eens kijken op www.sourceforge.net .
Link naar reactie
[quote:8600735642="j.simmer"]Ik heb nu Gspot en avicodec maar ik kan het pas zien als ik weer bij mn schoonvader ben. Internet gaat daar nog over een 33k modempje dus ik zou graag al wat codec's meenemen. Deze "ac3filter_0_70b.exe" heb ik al[/quote:8600735642] Een mogelijkheid om het groot en weinig gericht maar mogelijk wel afdoende aan te pakken, is het te proberen met wat je hier vindt: http://www.tweakers.net/meuktracker/8099
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...