Ga naar inhoud

Nero, branden van bestand groter dan 2 GB


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik met Nero express een databestand wil branden welke groter is dan 2GB, krijg ik de volgende mededeling: Eén van de toe te voegen bestanden is groter dan 2 GB. Als u dit bestand toevoegt, zal de schijf alleen leesbaar zijn inder windows 98, 2000 en XP (het UDF Bestandssysteem wordt gebruikt). Wilt u doorgaan?? Als ik vervolgens voor ja kies dan staat niet het gehele bestand op de schijf. Ik gebruik hetzelfde programma om mijn laptop en daar krijg ik deze mededeling niet. Een kwestie van instelling??
Link naar reactie
Net nieuwe pc, windows xp servpack 2! Blijft vreemd toch?? Misschien een bug in Nero. Immers, de laptop heeft net als de pc waar het probleem zich voordoet een bestandssysteem NTFS. Je zou toch zeggen dat het daar dus niet aan ligt. Of maak ik een denkfout. Beide pc's draaien onder XP Home ed. Echter de laptop serv. pack 1, de pc serv. pack 2!!
Link naar reactie
Als het je echt irriteert, zou je 's kunnen kijken naar de versies van Nero op je laptop en desktop, evt. Nero op beide PC's herinstalleren en kijken wat ie dan zegt. Maar ik zie het niet als een probleem als je gewoon door kunt gaan na die melding, dus waar praten we over? Dat DVD-tje zal wel leesbaar zijn op elke PC met FAT32 of NTFS bestandssysteem. Boeie.
Link naar reactie
Ik heb net de nieuwste versie van nero geinstalleerd. Zelfde probleem. Vervolgens de film 2,6 GB gebrand met NeroVisionExpress en dat bleek geen probleem. Dit was dus een oplossing!! Ik kan de films trouwens wel op de pc's zien maar ik wil deze graag bRanden op een schijfje om de film te spelen in mijn dvd-speler. Waarom het nog steeds niet wil met de 'gewone' NeroExpress'??
Link naar reactie
Als ik met NeroExpress een bestand brand dat groter is dagn 2 GB krijg ik de bewuste waarschuwing waarover ik sprak. Ik kan dan gewoon doorgaan met branden en er lijkt dan niks aan de hand. Totdat ik het bewuste schijfje in mijn dvdspeler stop. De film blijkt dan niet in zijn geheel op het schijfje te staan. Brand ik het grote bestand met nero op de laptop of met NeroVisionExpress dan krijg ik geen waarschuwing en de film staat natuurlijk in zijn geheel op het dvdtje zodat ik bij afspelen de hele film kan zien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...