Ga naar inhoud

Zijn er meer mensen waarbij de Computer Totaal Magazine App steeds vastloopt ?


bobby24

Aanbevolen berichten

Op deze manier is het onmogelijk om de gedownloade edities te lezen. De Tips & Trucs app werkt wel goed op mijn samsung tablet. En, ja, ik heb al diverse malen de app opnieuw geinstaleerd en zels alle nummers vanaf 2013 gewist en opnieuw gedownload. Hij loopt vast op het moment dat ik een nummer wil gaan lezen. Cursertje rolt even en stopt dan met zwart beeld.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Jazeker! Ik wordt er horendol van. De app is SUPER traag....als hij al werkt, maar meestal loopt hij vast. Sinds februari update hij de tijdschriften ook niet meer. Ik heb inmiddels het papieren tijdschrift van Maart al binnen, maar de digitale versie krijg ik nog steeds niet te zien. Ook het openen van tijdschrijften die al gedownload zijn lukt zelden of nooit. Meerstal loopt de app vast. Ik heb het inmiddels op 3 verschillende tablets geprobeerd: Asus TF300, Samsung Tab2, en Samsung Note. Op elke tablet niets dan problemen. App al opnieuw geinstalleerd: Geen succes. Tablet compleet naar fabrieksinstellingen hersteld en app opnieuw geinstalleerd: geen succes.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...