Ga naar inhoud

problemen met terugzetten film in Pinnacle


anoniem

Aanbevolen berichten

Het terugzetten van gemonteerde films van de harde schijf naar de DV-Camcorder geeft problemen. Op willekeurige momenten stopt de computer met het doorgeven van het beeld, waardoor er maar een gedeelte wordt teruggezet. Niet specifiek bij overgangen, maar bij dezelfde film steeds op andere momenten. Soms gaat het ook ineens goed,maar ik kan niet achterhalen wat de oorzaak is. Ik zet zowel bij het maken van de film als bij het terugzetten op band alle achtergrondprogramma's uit, behalve Explorer en Systray. Ik haal zelfs de netwerkkabel eruit zodat de computer alleen maar met de film bezig hoeft te zijn. Aan de overdrachtssnelheid kan het niet liggen, die ligt ruim boven de 27.000. De computer heeft verder snelheid en geheugen vodoende (AMD 850 en 384 MB RAM) Ik gebruik Pinnacle 7.13. Daarmee is het al een aantal keer goed gegaan. Hogere versies werkten al helemaal niet, en die namen bovendien de overgangen van Hollywood FX niet over. Wie heeft een idee waar dit aan kan liggen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...