Ga naar inhoud

HP Elitebook 8530w


anoniem

Aanbevolen berichten

In november 2010 (bon aanwezig) ter overbrugging gekocht tot een nieuw systeem. Echter heb ik een gepeperde rekening gepresenteerd gekregen voor de reparatie van mijn auto, dus daar gaan de opbrengsten voornamelijk heen. Ik heb nog altijd een AMDtje staan met dual monitoren en een enigszins leuke gpu (fx5950 Ultra), waarmee ik wat spellegies kan doen. Hieronder de specs. Nogmaals, de laptop is van begin November. C2D T9600 2.8ghz, Quadro FX 770M 512mb 2x2gb ram 320gb schijf 15,4" HD+ scherm DVDRW 12speed (staat er op, wist zelf ook niet dat dat in een laptop kon..) Built-in webcam Built-in leeslampje (echt handig voor als je in bed ligt en geen (groot) licht aan wilt 4xUSB, 1xHDMI, 1xeSata, Verdomd goed geluid, fingerprint reader (die niemand ooit gebruikt) Overige specs vind je hier ([url=http://tweakers.net/pricewatch/227858/hp-elitebook-8530w-(fu463ea).html]klik[/url]). Richtprijs: +/- 1100 euro, bieden mag. Moet wel redelijk blijven, nieuwprijs was 1400 euro. Foto's op verzoek. Doos, bon, boekjes etc aanwezig, al ligt de bon wel bij de boekhouder. Die zal dan op verzoek naderhand opgestuurd worden. Geen zinloze opmerkingen cq reacties a.u.b, daar heb ik geen zin aan. Het betreft hier een business laptop, dus geen consumer-kwaliteit, maar robuuste degelijke en zeer betrouwbare kwaliteit. Resolutie is 1680x1050. Er zit een HDMI-aansluiting op en een D-Sub. Ik heb zowel een 25,5" monitor via HDMI en een 24" CRT via D-Sub erop gehad voor tri-mon. Emailen kan ook, of PB'n. MvG
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...