Ga naar inhoud

Pentium 4 2.4ghz, 40gb, 512mb ram, 2x 17" CRT (zie adve


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb hier een PCtje staan die ik als server in gebruik heb gehad. Deze servert heb ik uit het serverrack gehaald, in een desktopkastje gemonteerd en als tijdelijke PC gebruikt voor thuisgebruik. De desktopkast vond ik bij de vuilnisbelt, staat iets van Pius X of zoiets op. Heeft beschadigingen aan de voorkant. Ik heb een nieuwe multifunctionele mobileworkstation gekocht (laptop voor cad e.d.), dus deze kan in de verkoop. Wellicht dat iemand het nog kan gebruiken. Momenteel staat deze met 2x 17" CRT monitoren nog op/naast mijn bureau. Het liefst wil ik het in 1 koop van de hand doen. Er zal een nieuwe installatie van Windows XP op gezet worden, op aanvraag kan ik kijken of Windows 7 er op draait (moet mogelijk zijn). Het betreft een Pentium 4 2.4ghz met 512mb ram, een 40gb harde schijf en een GF FX5200 128mb videokaart. Ik vind deze combinatie minimaal 70 euro waard, vandaar de veilingmodus. Houd er rekening mee dat ik tussen 16 december en 9 januari NIET aanwezig ben, i.v.m. werkvakantie in Oostenrijk. De PC kan hier thuis bekeken worden. Er zit helaas geen muis bij (ik heb de huidige Zalman FPSGUN voor mijn laptop nodig). Een redelijke muis kost 5-6 euro bij MM. Er zit echter wél een toetsenbord bij, namelijk een Microsoft Natural Ergonomisch toetsenbord bij. Dit betreft een privé-verkoop, daarom is er géén btw-factuur of enige andere bon aanwezig/beschikbaar. Eventueel kan je er een PCI-geluidskaart bij krijgen, maar ik geef er geen garantie op dat deze werkt. Je kan de PC hier in Epe (duitsland, bij Gronau, bij Enschede/Glanerbrug de grens over, +/- 3km) 'reallife bekijken. In verband met het gewicht, stuur ik hem [NIÉT] op. Ik prefereer betaling in cash. Mocht je vragen hebben, dan kan je een DM sturen of een email. Op nutteloze bijdragen wordt niet gereageerd. Met vriendelijke groet. ps: foto's op verzoek.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...