Ga naar inhoud

Quiet Buddha (stille gaming-PC -- Q6600,4GB,GTX260,640gb)


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, In verband met aanschaf 2e [b:aa62366322]27[/b:aa62366322]" iMac (de versie zonder problemen net als de andere) zijn wij voornemens onze desktop computer te verkopen. De inhoud: Q6600 4GB PC6400 ram GTX260 (216core) Gigabyte EP35-DS3 moederbord Thermaltake Mozart TX1000 kast Het betreft hier een waar beest van een machine. De computer heeft dienst gedaan als gaming-PC en als PC voor Videobewerking. Er staat een originele legale Windows 7 Ultimate 64bit (NL) op, echter zijn er redelijk wat tweaks aan te pas gekomen om het systeem zo soepel (lees: overbodige resources weggehaald) mogelijk te laten draaien. De W7 dvd/key houd ik wel ZELF. In idle-stand is de computer minimaal hoorbaar, en tijdens gaming gaat de videokaart wel enigzins ratelen. Verder is de kast een mooie stijlvolle bak die ook als HTPC gebruikt kan worden. Zie de link hieronder voor uitgebreide specificaties: - http://specs.tweak.to/17650 De PC wordt uiteraard geleverd MET de harde schijf. LET OP: op dit moment zit er een PCI-kaart in voor draadloos internet, deze wordt NIET meegeleverd (is een testkaart van mijn bedrijf die ik momenteel niet bedrijfsmatig gebruik). De kast is bovenin voorzien van 2x fans van het maatje 120x35. Verder zitten er 2 fans in van Arctic Cooling (die zijn niet aangesloten) en 2x Cold Cathodes voor caselights (idem niet aangesloten). Wij zijn op de hoogte van het reilen en zeilen van de prijzen in deze wereld van computers en consumenten, echter de prijs is 500e en het blijft 500e. Voor minder dan 500e gaat het beestje absoluut NIET weg. Ik wil daarom ook vragen om onzinnige reacties zoals 'te duur' of wat dan ook, gewoon achterwege te laten. Niemand wordt daar vrolijk van, wij ook niet. Nogmaals, het beestje gaat weg omdat wij helemaal over zijn gegaan op Apple's OSX (daar hebben wij bedrijfsmatig 70% v/d tijd mee te maken). Serieuze reacties graag via email ! MvG Youri PS: klik op de link hierboven om de uitgebreide specs te zien. PSS: ik stuur het NIET op ivm de grootte/zwaarte. PSSS: Zie ook mijn marktplaats ad: - http://link.marktplaats.nl/333132244
Link naar reactie
duur ??? ... denk even goed na wat je zegt. afgezien van de CPU is alles om en nabij een jaar oud. Alleen de kast kost al 150e (dit is de prijs van nu, ik kocht 'm voor 250e, in November 2008). Daar heb ik zelfs de bon nog van. De cpu heb ik overigens niet in de winkel gekocht. Deze is 'handpicked' door Intel, mede omdat deze Q6600 wel geOC'd kan worden zonder probs naar 4ghz. Ik had eerder een probleem (zie ander topic) met de clocks, maar na een biosflash is het weer mogelijk. Systeem staat nu echter te draaien op stock.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...