Ga naar inhoud

Te koop intel quad core game pc


anoniem

Aanbevolen berichten

Vraagprijs 575 euro Ik heb een mooie game pc te koop. Misschien is er iemand geinteresseerd. Ik hoor het wel wat iemand er voor wil geven. Wil ook ruilen tegen een game laptop. Te koop Game pc Processor: Intel quad core q6600 2,40ghz Geheugen: 3gb Hardeschijf 500gb Videokaart: Nvidia xfx Gtx260 896MB pci-e Artic freezer 7 processor koeler erop. Asrock 4core1600twins moederbord Xpider2 Kast Dvd dual layer brander 650watt coolermaster voeding 20 inch samsuns syncmaster 205bw monitor erbij Toetsenbord en Muis Boxjes De meeste dozen er nog bij. Op de meeste onderdelen nog 1,5 jaar garantie. Vista score's Processor 5.9 Geheugen 5.6 Grafisch aero 5.9 Grafisch voor spellen 5.9 Hardeschijf 5.9 Deze pc speelt alles af op ze hoogst zonder enig probleem. Ook voor videobewerking is deze pc super geschikt. Pc wordt geleverd met windows vista. Pc is gewoon werkend te zien en uit te testen. De pc is ook te ruil tegen een game laptop. Dus heb je een game laptop te ruil mail me wat je te ruil hebt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...