Ga naar inhoud

TKA: Apple iMac G4


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb hier 2 iMac G4 computers staan. Afgezien van het feit dat ze 8 jaar oud zijn (bijna), werken ze voor zakelijk/non-gamers gebruik beter/sneller dan een windows computer van jongere leeftijd. Het zijn echte werkpaarden, en er staat Mac OSX 10.4.11 op. Ik verkoop er 1, daar ik er geen plaats meer voor heb. De specs: [b:0a984faca5] iMac G4 Mac OSX 10.4.11 15 inch TFT scherm PowerPC (ppc) cpu 700mhz* 512mb ram 40gb hdd GF2 MX200 64mb videokaart [/b:0a984faca5] [color=green:0a984faca5]*[/color:0a984faca5][color=red:0a984faca5][size=9:0a984faca5]PPC cpu's zijn niet te vergelijken met de bekende amd/intel cpu's. Ze zijn vele malen sneller en zuiniger.[/size:0a984faca5][/color:0a984faca5] Kleine uitleg over de iMac G4: - Het betreft hier het zogenaamde 'bolletje' met scherm. Een halve voetbal kun je het noemen, met daaraan bevestigd een 15 inch scherm. Zodoende neemt deze PC zeer weinig ruimte in beslag. Een foto zegt meer: Ik zet de prijs op 100€. Dit is echter wel zonder toetsenbord. Elk USB-powered toetsenbord kan er op. Ik zeg USB, daar Apple niet (meer sinds 2002) werkt met PS/2 toetsenborden. De prijs is vast, en kan opgestuurd worden mits het bedrag PLUS verzendkosten voortijdig overgemaakt wordt. Ik kan het werkpaard ook langsbrengen in een straal van 30km rondom Hengelo (ov), ook mits het bedrag PLUS benzinekosten voortijdig overgemaakt worden of middels een voorschot, en restbetaling bij aflevering. Stuur gerust een PBtje voor meer foto's of vragen. Groet Jax ps: eventueel kunnen er high def 2.0 boxjes bijgeleverd worden. overleg via PB !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...