Ga naar inhoud

Aspire Qpack m-atx cube case (420w)


anoniem

Aanbevolen berichten

Vroeg me inderdaad al wel af wat je met je E6600 had gedaan :) Na de E8200 dus maar opgeborgen. Had het wat eerder in de verkoop gezet dan had ik wel interesse :wink: Ik weet niet wat ik van de vraagprijs moet denken, maar je levert wel de boxed koeler erbij en dat is toch al gauw een [u:0a7d68708c]kleine[/u:0a7d68708c] 10 euro waard. Zag trouwens dat je momenteel op een Q9550 zit. Wat gaat er gebeuren / is er gebeurd, met de E8200? Succes met de verkoop!
Link naar reactie
Boxed koelers in overvloed, hoef ik niet aan te verdienen. E8200 zit nu in deze: http://specs.tweak.to/9044 Mocht je interesse hebben, deze wil ik best weg doen ipv de E6600. Kost wel 20 euro meer, komt van een bekende overclocker (die er niet zo veel mee gedaan heeft, geen extreme shit) dus verder geen echte garantie, maar doet het gewoon!
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
[quote:3599da4d8b="geldermalsen"]ik bied 50 incl![/quote:3599da4d8b] inc btw? ;) Prijs had ik al ergens verlaagd naar 60 maak ik daar inc verzenden van. Zijn wat andere mensen geintereseerd geweest, een afhaker en gekke mensen die 35 gaan bieden.... daar ga ik geen moeite voor doen, donderdag haal ik de orginele doos op bij mijn ouders voor makkelijk versturen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...