Ga naar inhoud

Laptop voor schoolgaand meisje


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor een buurmeisje ben ik op zoek naar een werkende laptop met minimaal XP, 512 MB geheugen en een netwerkkaart om draadloos of anders met kabel te kunnen internetten en te mailen. Wel graag compleet met goed werkende accu en oplader. Haar oude Packard Bell heeft helaas na diverse reparaties definitief de geest gegeven. Woonachtig in Dordrecht, dus reacties gaarne uit de omgeving (50km) bij een leuke reactie wat verder weg is natuurlijk altijd over na te denken. Ik hoop dat er iemand is die haar kan/wil helpen. Uiteraard ook het kostenplaatje vermelden, bedankt.
Link naar reactie
...Ik heb hier een Maxdata ECO 4000 A die je zo mag meenemen... ..Ik woon alléén niet in de buurt... (omgeving Alkmaar...;-) ...en de volgende mankementen... zoals gebruikelijk bij laptops van deze leeftijd is de accu niet veel meer geen dvd rw maar een combiwriter dvd rom en cdrw processor amd 2600+ 128 mb werkgeheugen licentie windows xp home (staat er vers op) draadloos internet twee toetsen ontbreken maar zijn wel te gebruiken.... del en scr lock zoals je ziet niet helemaal wat je zoekt maar wel gratis... :wink:
Link naar reactie
outlaw99 bedankt voor je reactie en aanbod. Ik houd het in m'n achterhoofd en wacht nog even andere reacties af. Ook moet ik je eerlijk zeggen dat het niet helemaal is waar ik aan dacht. Als het voor mezelf was dan wil je weleens iets op de koop toe nemen maar voor dat meisje zoek ik iets wat op dit moment geen "mankementen" heeft. Begrijp me goed ik weet ook wel dat wat ik zoek gebruikt is, mag er niets aan mankeren dan moet ik een nieuwe kopen. Nogmaals bedankt voor dit moment.
Link naar reactie
[quote:ccae7f92c2="gertcor"] ben ik op zoek naar een werkende laptop (..) iets wat op dit moment geen "mankementen" heeft. [/quote:ccae7f92c2] Je zou alvast kunnen proberen te zoeken op marktplaats. Je klikt dan op Uitgebreid zoeken. Groep: Computers en software. Rubriek: Laptops en Notebooks. Als Conditie zou je Zo goed als nieuw kunnen vinken. Kies ook nog een scherm grootte, harde schijf en werkgeheugen. Eventuele minimum en maximum prijs. En daar kun je bij Zoekgebied de afstand in kilometers opgeven van een postcode. Bijvoorbeeld 3311 voor Dordrecht centrum. Zelf al koop je niet via marktplaats, dan kun je daarmee toch wel aanvullende info toevoegen aan je topic. Ik denk dat je het beste de voorkeur kunt geven aan een laptop, met Windows 7 voor-geïnstalleerd. Zodra je het merk/type weet, verifieer je dit op de site van de fabrikant. En check je eventuele reviews.
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...