Ga naar inhoud

Defecte Laptop Toshiba Satellite L20


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:6454da4c5d="boodhaa"]wat moeten we doen met iemand een die zegt dat hij een laptop heeftmaar niet zegt welke. kijk je eigen bericht eerst eens na voordat je op verzenden drukt.[/quote:6454da4c5d] http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/product/Satellite-L20-155/109738/ :roll: Staat gewoon als titel in z"n post hoor.
Link naar reactie
Beste boodhaa, sorry dat ik niet zo duidelijk was, maar wie sterk in het Nederlands is, weet heel goed dat "deze" naar iets bepaald moet verwijzen. :) Ik schreef: Ik heb [b:be9405bccf]deze laptop[/b:be9405bccf] maar de scherm is kapot. Met [u:be9405bccf]deze[/u:be9405bccf] bedoel ik dus dé laptop in de titel van mijn onderwerp :P Bedankt voor jullie reacties. Een defecte laptop (als ik hem vindt) kan altijd goedkoper (soms gratis zelfs) zijn dan een losse scherm gaan bestellen.
Link naar reactie
[quote:382e38f9f5="ubuntu_liefhebber"]Beste boodhaa, sorry dat ik niet zo duidelijk was, maar wie sterk in het Nederlands is, weet heel goed dat "deze" naar iets bepaald moet verwijzen. :) Ik schreef: Ik heb [b:382e38f9f5]deze laptop[/b:382e38f9f5] maar de scherm is kapot. Met [u:382e38f9f5]deze[/u:382e38f9f5] bedoel ik dus dé laptop in de titel van mijn onderwerp :P Bedankt voor jullie reacties. Een defecte laptop (als ik hem vindt) kan altijd goedkoper (soms gratis zelfs) zijn dan een losse scherm gaan bestellen.[/quote:382e38f9f5] dit heeft niets met de nederlandse taal te maken. Dit heeft er mee te maken dat jij een titel neerzet, en vervolgens ons meedeelt dat je scherm kapot is. Afgezien van het feit dat het een beetje onaardig is, om te zeggen 'ja en', vind ik het vervolgens érg onduidelijk dat het dan gaat om 'Ik zoek een defecte laptop om mijn laptop te repareren, is er iets onduidelijk?'.. Tjah, een kleine tip: Zet er de volgende keer neer dat je een defecte laptop hebt, en dus een scherm zoekt voor bovengenoemde laptop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...