Ga naar inhoud

Gevraagd, een hobbyist die game behuizingen zelf case mod!!


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi, ik ben van een plan een game pc zelf samen te stellen maar nu is het probleem dat ik geen mooie behuizingen kan vinden. Ik zoek iemand die als hobby game behuizingen zelf casemod. Ben jij diegene die ik zoek? laat dan een bericht en eventueel een foto achter op [b:ff9c8b5e93]dit[/b:ff9c8b5e93] forum. mijn voorkeuren: -draken behuizingen. met plaatjes van draken enzo, als het maar goed is. -er moet een window in zitten. -usb en firewire aan de voorkant. (eventueel schermpje maar hoeft niet) laat me de specificaties erbij zien of het bijvoorbeeld een klik systeem waardoor hardware zo te klikken valt en de functionaliteiten van de behuizing. hoeveel ruimte voor 5.25'' en extern etc etc. de prijs kan nader besproken worden. wie heeft mijn ideale pc behuizing? verzenden is geen probleem, maar liefst in de buurt van tilburg.
Link naar reactie
ik bedoel er meer mee dat dit weer zo'n typische door'ontwikkelde' kast is waarvan er al 10.000 zijn .. ik noem dit niet echt casemodden. noem dit meer klakkeloos kopiëren en er een ander frontje op zetten, soms een andere window. ik geef de voorkeur aan zelf modden. meestal kost dat wat kasten, maar je krijgt er iets beters voor terug, iets waar je zelf erg trots op kan zijn. en dan waag je je in een later stadium wel eens aan een wat duurdere kast. duurste kast die ik eens ge'kaasmod', was een Lian Li v2000b t.w.v. toendertijd 340 euro :) .. kwam een best mooi resultaat uit.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...