Ga naar inhoud

Advies gevraagd voor aanschaf Labtop


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben 14 en zou graag een labtob op mijn kamer willen met voornaamste doel het opnemen en bewerken van muziek (gitaar,keyboard etc..) alleen mijn budget is beperkt Ik wil er 100 tot 200 euro aan uitgeven en als ik er echt iets veel beters voor kan krijgen 250 euro. Ik doe nooit games, Maar ik wil er wel (draadloos) internet op. Ik heb weinig verstand van computers, maar nu zag ik op marktplaats labtobs voor rond de 150 a 200 euro staan die er vrij goed uitzagen met windows Xp en alles erop en er aan. Weten jullie een goede labtob of hebben jullie tips dan hoor ik het graag. Alfast bedankt!
Link naar reactie
Een laptop presteert meestal minder dan een dekstop voor dezelfde prijs. Met laptops ben je nogal beperkt in uitbreidingsmogelijkheden. Het geluid op een laptop stelt weinig voor. Kun je wel een insteekkaart voor kopen, maar toch. Als je gebruik gaat maken van midi, ik betwijfel of je daar op een standaard laptopje wel iets mee kunt. Check bij een tweedehands laptop de accu. Vaak zijn deze defect of verouderd, waardoor je de laptop allen met de adapter kunt gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...