Ga naar inhoud

internet via homeplug


anoniem

Aanbevolen berichten

LS, sinds kort heb ik een homeplug van TP-link (TL-PA411) als ik ze gebruik bij de laptop heb ik een prima bereik en snelheid. Ik hoef dan niets te veranderen in de instellingen van de laptop (windows xp), hij vind de connectie automatisch. echter als ik het aansluit op de desktop (windows 7) kan ik geen verbinding krijgen met internet via de homeplug. via de lan- verbinding en ook de breedband verbinding is er geen contact te krijgen. wat doe ik fout of wat moet er veranderd worden in de instellingen? alvast bedankt voor de suggesties. Sipke
Link naar reactie
staat je netwerkadapter misschien uitgeschakeld (kijk netwerkcentrum). zo nee: het kan zijn dat je netwerkadapter kaduuk is, maar laten we eerst proberen dat ding opnieuw te installeren. ga configuratiescherm-apparaatbeheer rechtsklik op je netwerkadapter en kies (w7) verwijderen. sluit alle schermen netjes af en herstart de pc. bij de herstart zal windows de adapter opnieuw maagdelijk installeren, en is doorgaans het leed geleden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...