Ga naar inhoud

Notebook pikt signaal router niet op


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey mensen, Ik heb sinds kort een notebook gekocht (Asus F25Q series) En wanneer ik hem aanzet en eenmaal op bureaublad ben gekomen kom ik dit problem tegen. Men notebook vind niet het signaal van mijn router, ik zit thuis altijd boven, en connect nooit automatisch met mijn router, zo staat die wel ingesteld. Maar als ik men notebook even halverwege de trap meeneem dan pikt die het signaal wel op, vervolgens loop ik weer terug naar men kamer en kan dan weer normaal internetten. andere routers van de buren etc vind die wel. Nu ben ik dus opzoek naar een oplossing voor het probleem, iemand ideën? Het werkt namelijk nog wel onprettig om steeds de trap af te moeten lopen om internet te krijgen, en dat elke keer als ik men computer heb opgestart.
Link naar reactie
of veel gewapend beton in je huis, of een hele zwak zendende router, of een router achter een ijzeren deur, er zijn heel wat redenen te bedenken waarom draadloos niet vlekkeloos gaat. niet onwaarschijnlijk in jouw geval dat de kanaalinstelling je parten speelt. dus, handleiding erbij en even de interface van de router in om te kijken of een ander kanaal een oplossing brengt.
Link naar reactie
[quote:869c8a5b72="derkdejong"]of veel gewapend beton in je huis, of een hele zwak zendende router, of een router achter een ijzeren deur, er zijn heel wat redenen te bedenken waarom draadloos niet vlekkeloos gaat. niet onwaarschijnlijk in jouw geval dat de kanaalinstelling je parten speelt. dus, handleiding erbij en even de interface van de router in om te kijken of een ander kanaal een oplossing brengt.[/quote:869c8a5b72] Hey man bedankt! het veranderen van kanaal heeft goed geholpen, nu hoef ik niet meer het halfe huis af te lopen voor wat internet ;) Thx
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...