Ga naar inhoud

IPv6


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb plotseling bij de details van mijn draadloze netwerkverbinding (@home, kabel) een mededeling staan, dat IPv6 is ingeschakeld. Nou lees ik in Google, dat IPv6 iets te maken heeft met nieuw systeem voor IP nummers of zoiets, maar hoe kom [i:3098960c5d]ik[/i:3098960c5d] daar nou aan? Heb ik dat zelf ingeschakeld (hoe dan?) of komt dat via mijn provider? Ik heb wel een paar dagen geleden een vreemd mailtje gehad met een waarschuwing van Hotmail, dat dat (mailtje) iets met Phishing te maken zou hebben. Ik heb toch niks raars binnengekregen, hoop ik??!! Ik heb 2 dingen geinstalleerd de laatste weken: een datakabeltje voor mijn Siemens M60 en een externe 4 in 1 tuner MD 95700 van Medion. Dat heeft me wel een extra icoontje in mijn netwerkverbindingen opgeleverd "GPRS via com" (van Siemens) maar die staat uitgeschakeld. Ik heb die IPv6 melding alleen bij mijn reguliere kabelnetwerkverbinding. Wie wil zijn licht hier eens over laten schijnen? Alvast bedankt Grtz Joop
Link naar reactie
IPv6 is niets om je zorgen over te maken. Dit is de nieuwe versie van ip nummering. Deze is vermoedelijk via automatische updates geinstalleerd. Je kan het weghalen of zelfs deinstalleren, maar het kan in de toekomst problemen opleveren dat je websites niet meer kan bereiken ed. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e88cc382-8ce6-4739-97c0-1a52a6f005e4&displaylang=en Jan Willem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...