Ga naar inhoud

Probleem met interne WLAN kaart MAXDATA


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, In Juli dit jaar heb ik een laptop aangeschaft. Het betrof een MAXDATA eco 4000A. Dit notebook bevalt mij prima, maar de ontvangst van wireless netwerken is ronduit bagger. Als ik op school (of thuis) naast een andere laptop sta, heeft de andere laptop vol bereik en een stabiele verbinding, terwijl ik zeer laag bereik heb en een onstabiele verbinding. Ik ben hierover aan het mailen geweest met MAXDATA. Ik moest nieuwe drivers installeren, maar dat heeft niet gewerkt aangezien ik de nieuwste drivers al had. Daarna adviseerde ze me om windows opniew te installeren, en dan windows geen updates op te laten halen..... 2 weken geleden heb ik hem nog geformateerd en windows er opnieuw opgezet. Ik weet zeker dat hij het toen ook niet goed deed. Nu is mijn vraag of jullie nog tips hebben. Ik begin te twijfelen aan de kwaliteit van de kaart, en ik heb geen zin om €80.- onderzoekskosten te betalen als ze niets vinden aan de kaart. Vooral nadat ik dit op internet las: [url]http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/reviewlist/ECBE585157BA0ED8C12570150038BFC8.htm [/url] hebben jullie nog tips en adviezen? Alvast bedankt! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...