Ga naar inhoud

Linksys wvc11b ip camera word niet gevonden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een draadloos netwerk waarop 2 ip camera's (draadloos) en een computer staat. Nu heb ik een 3e ip camera erbij gekocht, een Linksys wvc11b maar deze word in de wizard niet gevonden. Het ip is standaard 192.168.1.115 en dat is in de range van het modem. [img:9b82f741e1]http://images.amazon.com/images/P/B00009X6PT.01._SCLZZZZZZZ_.jpg[/img:9b82f741e1] Mijn confugratie is als volgt: Modem met ingebouwde router > daaraan een acces point > alle computers en camera's. Ik heb overigens de SSID naam veranderd in "linksys" zoals aangegeven in de handleiding. Lampje wireless brand even als ready lampje. Ik heb hem naast het acces point gezet, bereik zou geen probleem moeten zijn. Meerdere malen gereset dus oude instellingen zouden eruit moeten zijn. Hij is 11B, zou dat er wat mee te maken kunnen hebben? Ik heb een acces point van sitecom WL-013. Of werkt 11b gewoon 54G en andersom? Wie heeft er een idee wat ik verkeerd doe of hoe ik de camera kan aansluiten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...