Ga naar inhoud

Kun je aan een kabelmodem Arris iets instellen?


anoniem

Aanbevolen berichten

De vraag zoals hierboven, kan dat? Ik had voorheen van planet ADSL met een Speedtouch 510 hier kon je het een en ander instellen mbt tot NAT e.d. . Ik ben bezig een FTP op te zetten, zodat ik MP3's e.d. kan sharen. Ik vind trouwens de kabel verbinding (@home family 2000up/400down) tegenvallen in vergelijking met ADSL (1600up/700down). Ik heb al op aanraden van een ieder een HJT gespit, maar zonder snelheid resultaat. Heeft iemand een idee mbt tot bovenstaande? Groeten
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Als het mogelijk is, dan staat dit in de handleiding van de modem (te downloaden van de website van de fabrikant meestal). Een andere manier om erachter te komen of het kan is door het simpelweg te proberen. In je taakbalk naast de systeemklok heb zie je een icoontje van twee achter elkaar geplaatste computers staan. Deze knipperen wanneer er netwerkactiviteit is. Dubbelklik op dit icoontje. Ga naar het tabblad Ondersteuning. Kijk welk Ip-adres er bij Standaard-gateway staat en tik deze in in je browser. Als het goed is kom je dan in het configuratiescherm van je modem. Zo niet, dan kun je er wel vanuit gaan dat de modem dit niet ondersteunt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...