Ga naar inhoud

Wat heb ik nu echt allemaal nodig, ik weet het niet meer!


anoniem

Aanbevolen berichten

:o Ik ga een vraag stellen die zeker al vele meerdere malen gesteld is! Namelijk: Ik wil met een router mijn PC verbinden met mijn Laptop. Alleen weet ik niet wat er nu precies voor nodig is! Ik heb Chello (sorry) internet, en dus het door UPC geleverde kaartje hiervoor in mijn PC. In mijn Laptop heb ik ook een kaartje zitten (LAN). Ik heb dit nu met een netwerk kaartje en een LAN kabel verbonden, maar 9 van de 10 keer krijg ik geen internet verbinding op mijn Laptop. De McAfee firewall op mijn PC schijnt hier niet zuiver te werken. Ik wil nu dus ook dat ik internet op mijn Laptop heb zonder dat ik mijn PC aan moet hebben staan. Nu hoor ik hier en daar verhalen, dat ik een router nodig heb, MAAR, met een HUB, en een speciale kabel! De ander zegt dat ik alleen een router nodig heb! Kan iemand mij vertellen wat ik nu echt nodig heb, dan kan ik naar de winkel gaan en kopen wat ik nodig heb, zonder dat ik ieder advies van iedere winkel moet aanhoren (die ieder een ander verhaal vertellen). Kortom: HEEEEEEEEEEEELP!!! :lol: Alvast Bedankt! :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...