Ga naar inhoud

ISDN router 'ziet' geen actieve lijn


anoniem

Aanbevolen berichten

Alles werkt perfect met mijn Cisco 771 ISDN router (dit bericht gaat bijv 'door' deze router. Maar de router ziet een minuut na het verbreken van de verbinding geen actieve ISDN lijn meer. Dat houd in dat ik op de PC met de router monitor handmatig een volgende verbinding moet maken. De NT1 is al vervangen (daar lag het dus niet aan, of moet deze 220V voeding krijgen??) Ik heb dit probleem ook al met een Allied Telesyn AT-AR130 gehad. Lijkt mij toch een ISDN-lijn probleem.....maar wat doe ik er aan. KPN werkt niet echt mee in dit soort inpandige zaken. Is er in de Cisco router een command om de lijn a.h.w. open te houden (een soort ISDN ping)??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...