Ga naar inhoud

instabiel systeem door ACPI melding onder XP pro


anoniem

Aanbevolen berichten

AMLI: ACPI BIOS probeert op het ongeldige I/O-poortadres 0x71 te lezen, dat in het beschermde 0x70 - 0x71-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem. Neem voor technische ondersteuning contact op met de leverancier van het systeem. Deze foutmelding krijg ik random. Het systeem hangt dan volledig!! Wie weet de oplossing. Draai onder XP pro. heb in den beginne nooit geen problemen hiermee gehad. :cry:
Link naar reactie
[quote:cd80e9e8cc="rich"]AMLI: ACPI BIOS probeert op het ongeldige I/O-poortadres 0x71 te lezen, dat in het beschermde 0x70 - 0x71-adresbereik ligt. Dit leidt mogelijk tot een instabiel systeem. Neem voor technische ondersteuning contact op met de leverancier van het systeem.[/quote:cd80e9e8cc] Deze foutmelding zie ik zelf alleen na een herstart (warme start) op mijn oudste systeem. Ik zie de foutmelding dus niet bij een normale koude start. Instabiliteit heb ik daarbij echter nooit bemerkt. Misschien dat er toch iets anders niet goed is. Staan er nog meer foutmeldingen in de log bestanden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...