Ga naar inhoud

edimax router outlook express


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een externe Edimax Broadband Router geinstalleerd om chello internet te kunnen delen met meerdere computers. Alles werkt prima, behalve outlookexpress. Dat werkt niet op de computer waar de originele netwerkkaart van chello geinstalleerd is (windows XP). Op alle andere PC's kan ik wel e-mail ontvangen en verzenden (windows 98). Wie kan me helpen?? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik heb voor 3 klanten een Edimax router geinstalleerd op Chello en voor een paar andere klanten een Edimax op Wanadoo. Ik ben totaal geen problemen tegengekomen, zonder instellingen te moeten gaan veranderen. Overigens ook niet bij het model 6004+ (iets ouder model). Ik vermoed dus dat het aan de instellingen van Outlook ligt. Overigens zijn die Netwerkkaartjes van Chello ook niet je van het, ik vervang ze meestal om de problemen voor te zijn. Tot slot nog over die firmware update, dat kan nooit kwaad. (in zoverre dat het goed is om alles bij te werken. De kans bestaat natuurlijk altijd dat er iets fout gaat).
Link naar reactie
[quote:6e9d9dfe2a="polinski"]het ene heeft eigenlijk niets te maken met het andere, moet toch een instellings fout binnen Express zijn ...[/quote:6e9d9dfe2a] Nieuw update geistalleerd en ja hoor het werkt prima.Geen probleem meer Bedankt HEKTANK!!!! groetjes FER[color=green:6e9d9dfe2a][/color:6e9d9dfe2a][size=18:6e9d9dfe2a][/size:6e9d9dfe2a]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...