Ga naar inhoud

Outlook delen in thuis netwerk.


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen om Outlook in een thuis netwerk te delen ik heb op mijn hoofdcomputer windows XP en heb de dir.. van Outlook gedeelt. op mijn tweede computer zit Windows Me en heb hier ook Outlook geactiveerd. en heb de bestanden van Outlook op mijn tweede pc verwijderd om zo [b:26ce7ff084]de vraag [/b:26ce7ff084]te krijgen van waar zijn de bestanden en dat ik zo naar mijn gedeelde bestanden in mijn thuisnetwerk op mijn hoofdcomputer kan verwijzen. maar het probleem is dat Outlook als deze bestanden zijn verwijderd automatisch weer nieuwe aanmaakt en niet vraagt waar de bestanden zijn. :x Wie O wie kan mij helpen om uit mijn probleem te komen. :D
Link naar reactie
Wat is die jeugd toch ongelovelijk agressief in het antwoorden als ze niet op hun wenken bediend worden. Ik beschouw je helemaal niet als dom in mijn antwoord (nu misschien wel) Ik dacht dat jij wel wist waar ME de outlook bestanden opslaat omdat je ze ook immers verwijderd hebt. Je kunt in outlook aangeven waar je bestanden staan, dus moet je daar even kijken. En terzijde: ik hou niet van e-mailtjes van frusties. Dus die e-mail was direct de laatste keer. Begrepen?
Link naar reactie
Het ging mij er om dat ik Outlook met 1 acount op verschillende computers wil bekijken, vanuit een centraal punt. en dat lukt mij niet, ik krijg geen mails tezien op de tweede computer terwijl ik deze wel op de hoofdcomputer heb gedeeld en op de tweede computer heb aangegeven in de archiefmap waar de gedeelde bestanden van de hoofdcomputer staan. Als je niet van E-mail houd dan moet je die niet bij je profiel zetten en ouwe mensen moeten zich niet snel op hun tenen getrapt voelen.
Link naar reactie
:evil: Ouwe rot wil niet zeggen ouwe mens, en nieuw lid wil niet zeggen jeugd. Iedereen die zich zo agressief en/of brutaal gedraagt op dit forum zou voor altijd moeten gebannen worden. Stel duidelijk verstandige vragen en geef duidelijk verstandige antwoorden of blijf van dit forum af. De wereld is al agressief en brutaal genoeg. Antwoord hier maar niet op: ik blijf bij deze mening en volg dit onderwerp niet meer. :evil:
Link naar reactie
[quote:19eb0af44e="Bacardi-boy"]:evil: en mensen die niks over het onderwerp hebben te melden. hoeven ook niet te reageren :evil:[/quote:19eb0af44e] FF voor alle duidelijkheid, heb je het over Outlook van Office of Outlook Express. Is ook nog verschil tussen. En gedraag je je alsjeblieft op dit forum. Het is een net forum, en op ruzie en andere onaardigheden hebben wij hier geen intresse. Er is al genoeg ellende op de wereld.
Link naar reactie
[quote:6bb2f5d513="Rob The Great"][quote:6bb2f5d513="Bacardi-boy"]:evil: en mensen die niks over het onderwerp hebben te melden. hoeven ook niet te reageren :evil:[/quote:6bb2f5d513] FF voor alle duidelijkheid, heb je het over Outlook van Office of Outlook Express. Is ook nog verschil tussen. En gedraag je je alsjeblieft op dit forum. Het is een net forum, en op ruzie en andere onaardigheden hebben wij hier geen intresse. Er is al genoeg ellende op de wereld.[/quote:6bb2f5d513] Nou, dan mag die Wiep (of Miep) zich ook wel eens gedragen hier. Hij staat op nr. 1 in het geven van onbeschofte antwoorden. Volgens mij is hij is hij gefrustreerd of zo. Of hij denk dat hij alles weet, maar ik moet nog een antwoord van hem tegen komen waarin hij werkelijk imand helpt.
Link naar reactie
Nou, leg me dan eens uit waarom IK vervelend ben. Ten eerste wijs ik Wiep alleen maar op zijn fouten. Ten tweede irriteren zijn verbeteringen op andermans taalfouten mij. (en ik ben niet de enige) Ten derde zit hij iedereen alleen maar af te kraken. En als jij dat niet ziet en alleen maar mijn posts lees ben je zelf net zo dom.
Link naar reactie
Ho Ho jongen . dit stukje gaat over delen van Outlook en niet over vervelende reactie's Rob The Great : ik gebruik Outlook Expres : op [b:03d35c8f40]Pc 1[/b:03d35c8f40] Xp en op [b:03d35c8f40]Pc 2[/b:03d35c8f40] Me met Outlook 5. Er wordt de laatste tijd veel aandacht besteed in de bladen over delen van het internet maar niet over delen van je mail programma. :evil: [i:03d35c8f40][b:03d35c8f40]PS en jongens wat in de vorige berichten is gebeurt is gebeurt laten we het nu weer netjes houden[/b:03d35c8f40][/i:03d35c8f40] :D :P
Link naar reactie
[quote:4b19c533e6="Bacardi-boy"]Ho Ho jongen . dit stukje gaat over delen van Outlook en niet over vervelende reactie's Rob The Great : ik gebruik Outlook Expres : op [b:4b19c533e6]Pc 1[/b:4b19c533e6] Xp en op [b:4b19c533e6]Pc 2[/b:4b19c533e6] Me met Outlook 5. Er wordt de laatste tijd veel aandacht besteed in de bladen over delen van het internet maar niet over delen van je mail programma. :evil: [i:4b19c533e6][b:4b19c533e6]PS en jongens wat in de vorige berichten is gebeurt is gebeurt laten we het nu weer netjes houden[/b:4b19c533e6][/i:4b19c533e6] :D :P[/quote:4b19c533e6] [size=18:4b19c533e6][/size:4b19c533e6]Deze mening wil ik wel delen :wink: :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Normaal gezien zal dit niet lukken. Er is wel een manier om min of meer het gevraagde resultaat te bekomen, ik weet wel niet of het zal werken. Om te beginnen wijzig je in de opties van outlook de plaats waar je mails opgeslagen worden (via options - maintenance - store folder) naar een gedeelde map op je hoofdpc (kies een die je makkelijk terugvindt). Vervolgens start je outlook opnieuw op en sluit het weer af. Vervolgens importeer je de deze mails in outlook op je client. Daarna wijzig je de opslag lokatie in dezelfde als op je hoofdpc (= de gedeelde map). het is misschien een beetje een prutswerk maar dit zou in theorie kunnen werken. let wel je kan nooit outlook op de beide pc tegelijk gebruiken, je zal dan ook een foutmelding krijgen gewoon omdat de bestanden al in gebruik zijn.
Link naar reactie
Volgens mij gaat het niet : Outlook Express en Outlook. Het zijn verschillende mail pgms weliswaar van Bill. Het beste is dit topic naar het Internet forum te laten verplaatsen. Daar heb je veel meer kans. Vergeten : NIET VERPLAATSEN , open een nieuwe topic in dat forum Want als je deze begint te lezen :oops: :cry: :cry: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...