Ga naar inhoud

Edimax Wireless PCMCIA kaartjes...


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben van plan om zeer binnenkort een draadloos netwerkje aan te leggen thuis. Als Access Point + Router + 4 ports Switch in één heb ik wel aandacht voor de Linksys BEFW11S4 t.w.v. ongeveer 155 euro. Nu moet ik afgezien van de UTP-kabels (doh :P) nog een PCMCIA kaartje hebben voor in de laptop (Compaq Armada 4131T). Die van Edimax lijken me wel goedkoop, maar is het ook een beetje goede kwaliteit? Ik heb verhalen gehoord dat die kaartjes om de zoveel minuten of MB de verbinding resetten. Wie kan me uit de brand helpen, en zeggen waarom ik wel of juist niet dat kaartje van Edimax moet kopen? :)
Link naar reactie
[quote:b9e116445b="Saekerhett"]Die van Edimax lijken me wel goedkoop, maar is het ook een beetje goede kwaliteit? Ik heb verhalen gehoord dat die kaartjes om de zoveel minuten of MB de verbinding resetten. Wie kan me uit de brand helpen, en zeggen waarom ik wel of juist niet dat kaartje van Edimax moet kopen? :)[/quote:b9e116445b] Niet doen wat mij betreft. Heb er op de beurs 1 gekocht en inderdaad om de haverklap valt de verbinding weg, zelfs als ik 10 cm naast het basisstation zit! De ene keer is de verbinding 'excellent', de andere keer 'poor'. Niet doen dus, ik probeer hem nu terug te brengen naar de winkel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...